BELI 2 KOTAK RICH BERRIES, DAPAT 2 PERKARA EKSTRA!



Berita baik untuk semua. Kini, jika anda membeli 2 kotak Rich Berries, anda akan dapat 2 kelebihan ekstra, khas untuk anda sebagai pelawat RichBerriesGlobal.com.


KELEBIHAN PERTAMA : SEKOTAK RICH BERRIES PERCUMA!




Beli 1 kotak RM149, beli 2 kotak RM297 sahaja. Lepas tu dapat lagi 1 kotak Rich Berries percuma. Tahukah anda nilai 3 kotak Rich Berries ini ialah RM597, tapi anda hanya perlu bayar:

RM297 sahaja

Anda JIMAT RM300!


KELEBIHAN KEDUA : JADI VIP KAMI SEBAGAI PENGGUNA BERDAFTAR!

Secara automatik, anda akan didaftarkan sebagai pengguna VIP kami. Wow! Apa faedahnya untuk anda? 
  1. Anda layak membeli Rich Berries dengan hanya RM99 sahaja untuk pembelian akan datang. Berbaloi kan?
  2. Anda juga dibenarkan untuk membuat jualan dengan setiap pembelian anda. Maksudnya, anda layak dan boleh beli sekotak Rich Berries dengan harga RM99 dan jual semula kepada keluarga, rakan atau siapa sahaja pasaran anda dengan harga promosi pengguna iaitu RM149. Keuntungan anda ialah RM50 bagi setiap kotak jualan anda. Bayangkan jika anda menjual sepuluh kotak sebulan, anda mempunyai RM500 sebagai wang tambahan anda. Bukankah ia membantu poket anda? Senyum :)
  3. Sebagai pengguna berdaftar VIP kami, anda juga layak menyertai program-program latihan marketing dan pelaburan yang dianjurkan oleh Reveals Global. Penyertaan anda dalam program-program ilmiah dan praktikal sebegini pasti akan menaiktaraf diri anda daripa usahawan biasa kepada usahawan luarbiasa alaf ini yang bertaraf Technopreneur. Ini peluang yang unik yang kami tawarkan! Untuk makluman anda, kami ada program khas untuk kaum wanita dengan dana daripada AIM tau. Best ke best?

 


*Ambil perhatian bahawa tawaran ini akan berakhir pada 30 Jun 2019.

Jadi, jangan tunggu lagi. Buatlah tempahan anda sekarang. Nikmati khasiat produk Rich Berries dengan gembira bersama seisi keluarga. Klik gambar berikut untuk pembayaran secara online :


Atau buat bayaran secara manual melalui CDM - Cash Deposit Machine atau bank transfer ke  salah satu akaun di bawah:





Hubungi 
HOTLINE 018-2323800
untuk sebarang pertanyaan.