RICH BERRIES - solusi terbaru untuk kesihatan anda!


Premium formulated from US, exclusively for REVEALS GLOBAL.
RICH BERRIES™ adalah campuran sumber-sumber antioksidan yang unik, iaitu ANTOSIANIN dan ASTAXANTHIN yang mempunyai keupayaan pemulihan yang akan meningkatkan kesihatan anda dan membantu anda untuk menikmati kualiti kehidupan yang lebih baik. Rich Berries, secara semula jadi, penuh perisa eksotik. Dibuat untuk menyediakan anda dengan perlindungan kesihatan yang anda perlukan , berbentuk serbuk yang lazat dan berkhasiat akan membantu anda merasakan daya kehidupan yang hebat dan mencetuskan perasaan peningkatan kesihatan yang baik secara keseluruhan.
.
Pakar-pakar perubatan dan pemakanan di seluruh dunia menyedari bahawa satu sebab utama untuk penuaan awal sebelum usia adalah kerosakan yang disebabkan radikal bebas menyelinap ke atas sel-sel badan kita . Pakar-pakar menunjukkan bahawa satu cara yang berkesan untuk meningkatkan pertahanan terhadap kerosakan oleh radikal bebas adalah untuk memastikan kita mengambil sejumlah banyak antioksidan. Menurut sekumpulan besar penyelidik perubatan dan ujian klinikal, cara terbaik untuk melaksanakannya adalah untuk mengambil makanan yang betul dan mengambil makanan tambahan yang mengandungi antioksidan. RICH BERRIES™ merupakan suatu bentuk pertahanan yang sangat baik terhadap kerosakan oleh radikal bebas.



Dengan menggunakan teknologi antioksidan anti-penuaan, dan anti-kanser, RICH BERRIES™ merupakan hasil daripada inovasi sains dan penyelidikan terperinci oleh beberapa pihak profesional perubatan di seluruh dunia. Mengandungi bahan dan ramuan hebat dalam bentuk antioksidan yang banyak, yang berkuasa tinggi dalam pencegahan dan pembasmian radikal bebas seperti Blueberry, Strawberi, Bilberry Liar, Kranberi, Elderberry , Raspberi, Maqui Berry , Goji , Acai berry dan Delima, Stem Sel Epal, dan Astaxanthin. Inilah makanan tambahan yang luar biasa, akan melonjak penggunaannya – membuatkan anda memulakan hari anda dengan kesihatan yang menakjubkan disokong oleh ciri-ciri antioksidan, anti -penuaan, anti-kanser dan penerimaan faedah nutrisi penting. Dengan menjadikan Rich Berries sebagai amalan pemakanan makanan tambahan ke dalam rutin kesihatan harian anda, anda bakal menikmati faedah berikut:
  • ANTIOKSIDAN UNTUK MENENTANG TEKANAN OKSIDATIF DAN PENUAAN PRAMATANG
  • ANTOSIANIN UNTUK MENYOKONG FUNGSI KESIHATAN KARDIOVASKULAR
  • MENYAHTOKSIN DAN MEMBASMI RADIKAL BEBAS
  • SOKONGAN KESIHATAN KEPADA SISTEM IMUN BADAN
  • MEMBANTU UNTUK MENGEKALKAN METABOLISME YANG OPTIMUM DAN SIHAT
  • MENINGKATKAN TENAGA DAN KESIHATAN
  • MENGUATKAN SENDI BADAN
  • UJIAN KLINIKAL YANG POSITIF MENUNJUKKAN RICH BERRIES MELINDUNGI SEL-SEL BADAN DARIPADA KEROSAKAN OKSIDATIF OLEH RADIKAL BEBAS




CIRI-CIRI EKSLUSIF RICH BERRIES :
  • Mengandungi kombinasi antioksidan yang unik, Antosianin dan Astaxanthin.
  • Ekstrak beri yang tinggi bersifat premium, meningkatkan kadar penyerapan khasiat ke dalam badan berbanding produk bersifat kapsul.
  • Kesemua beri mengandungi kadar antosianin yang tinggi, manakala astaxanthin mengandungi 1000 kali ganda vitamin C berbanding sumber tumbuhan lain.
  • Kandungan kalori yang sangat rendah, hanya 5 Kcal setiap paket.
  • Ujian makmak bebas mengesahkan setiap paket Rich Berries mengandungi sejumlah 25mg Astaxanthin.


BAHAN-BAHAN UTAMA DALAM RICH BERRIES :


PENGGUNAAN DAN PENGAMBILAN :
ARAHAN : RICH BERRIES boleh diambil pada bila-bila masa. Anda disarankan mengambil satu paket dua kali sehari - pada waktu awal pagi dan beberapa ketika sebelum tidur di waktu malam. Wanita hamil, Ibu yang menyusukan dan kanak-kanak 2 tahun keatas boleh mengambil RICH BERRIES™.
AWAS : Ibu yang menyusukan serta mereka yang mempunyai masalah kesihatan perlu mendapatkan nasihat doktor.